Cilt 9, Sayı 2 (2016)

Selçuk İletişim

İçindekiler

Kapak Başlıksız
Kapak İndir
JENERİK SAYFASI PDF
İçindekiler ve Editör Yazısı
İLETİŞİM KORKUSU VE İNTERNET KULLANIMI İLİŞKİSİ: TÜRKİYE’DEKİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ ARASINDA BİR ALAN ARAŞTIRMASI PDF
Mustafa ŞAHİN, Birol GÜLNAR
SOSYAL MEDYA KULLANIMI VE AİLE İLETİŞİMİ: ÇANAKKALE'DE LİSE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA PDF
Ümit DEMİR
ÇAĞDAŞ NARKİSİSOS’LAR: FACEBOOK KULLANIM ALIŞKANLIKLARI ve NARSİSİZM PDF
Tarkan OĞUZ
ÖZEL KURULUŞLARIN HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMI: ARÇELİK VE BOSCH MARKALARININ KURUMSAL FACEBOOK VE TWİTTER HESAPLARININ KULLANIMI ÜZERİNE ÇALIŞMA PDF
İsmail KOCABAŞ
HAKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK INSTAGRAM: SOSYAL MEDYA KULLANAN 50 ŞİRKET ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA PDF
Nagihan TUFAN YENİÇIKTI
KURUM KÜLTÜRÜ VE DEĞERLERİNE YÖNELİK ÇALIŞAN FARKINDALIĞI: ÖZEL BİR EĞİTİM KURUMUNDA UYGULAMA ÖRNEĞİ PDF
Çağlar GENÇ
ANA AKIM MEDYADA HABERLER: TELEVİZYON VE GAZETELERİN HABER SEÇİMLERİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ PDF
Ayhan Oğuz ÜNLÜER
DIGITALIZED YOUTH, KNOWLEDGE GAP, AND DIGITAL DIVIDE: A STUDY ON YOUNGSTERS’ MEDIA USE FOR OBTAINING DAILY NEWS PDF
Serra İnci ÇELEBİ
TÜRKİYE’DE YEREL GAZETE YÖNETİCİLERİNİN MESLEK ETİĞİ ALGISI PDF
Erhan ARSLAN, Berna ARSLAN
TELEVİZYON DİZİLERİYLE EŞ ZAMANLI OLARAK TWİTTER KULLANIMI: İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA PDF
Mete KAZAZ, Yasemin ÖZKENT
SIRADAN OBJELERİ YENİDEN YORUMLAMAK: CHEMA MADOZ FOTOĞRAFLARININ ELEŞTİREL PERSPEKTİFTEN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ PDF
Alahattin KANLIOĞLU, Murat AYTAŞ
YENİ DİPLOMATİK TEMSİL BİÇİMİ OLARAK MARKA DİPLOMASİSİ: TÜRKİYE ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME PDF
Ergün KÖKSOY
GÖZETİM TOPLUMUNUN GÜMÜMÜZ TÜKETİM DİNAMİKLERİ BAĞLAMINDA YENİDEN YORUMLANMASINA İLİŞKİN BİR İNCELEME PDF
Barbaros SÖNMEZ
Yayın Kuralları PDF
YAYIN KURALLARI
Tam Metin PDF
DERGİ TAM METNİ (BİRLEŞTİRİLMİŞ TEK PDF DOSYASI)


Creative Commons License
Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 ile lisanslanmıştır.


İndekslendiği Kaynaklar: