ARA


Toplam 14 ögeden 1 - 14 arası

 
12267 3041
SOSYAL MEDYADA ETİK SORUNLAR
Cilt 9, Sayı 1 (2015): SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ
10.18094/si.57598
Şerife ÖZTÜRK
PDF Kaynak göster
 
1138 308
TÜRKİYE’DE YEREL GAZETE YÖNETİCİLERİNİN MESLEK ETİĞİ ALGISI
Cilt 9, Sayı 2 (2016): Selçuk İletişim
10.18094/si.19297
Erhan ARSLAN, Berna ARSLAN
PDF Kaynak göster
 
2439 692
SOSYAL MEDYA KULLANIMI VE AİLE İLETİŞİMİ: ÇANAKKALE'DE LİSE ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Cilt 9, Sayı 2 (2016): Selçuk İletişim
10.18094/si.99029
Ümit DEMİR
PDF Kaynak göster
 
3027 759
HAKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK INSTAGRAM: SOSYAL MEDYA KULLANAN 50 ŞİRKET ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Cilt 9, Sayı 2 (2016): Selçuk İletişim
10.18094/si.84410
Nagihan TUFAN YENİÇIKTI
PDF Kaynak göster
 
668 162
REKLAMCILIK ÇALIŞMALARINDA MEDYA ETNOGRAFİSİNİN ÖNEMİ: ÇOK ALANLI ETNOGRAFİLER
Cilt 9, Sayı 3 (2016): SELÇUK İLETİŞİM
10.18094/si.73553
Yeşim Kaptan
PDF Kaynak göster
 
791 188
DİJİTAL HETEROTOPYALAR: “BAŞKA” BİR BAĞLAMDA YENİ MEDYA
Cilt 9, Sayı 4 (2017): SELÇUK İLETİŞİM
10.18094/si.57679
Göksel Göker
PDF Kaynak göster
 
1190 434
ÇAĞDAŞ NARKİSİSOS’LAR: FACEBOOK KULLANIM ALIŞKANLIKLARI ve NARSİSİZM
Cilt 9, Sayı 2 (2016): Selçuk İletişim
10.18094/si.33596
Tarkan OĞUZ
PDF Kaynak göster
 
9084 533
KENT HAKKININ KORUNMASINDA BİR MÜCADELE ALANI OLARAK ALTERNATİF MEDYA: TAKSİM PROJESİ VE GEZİ PARKI ÖRNEĞİ
Cilt 9, Sayı 1 (2015): SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ
10.18094/si.71390
A. Fulya ŞEN
PDF Kaynak göster
 
1408 521
ÖZEL KURULUŞLARIN HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK SOSYAL MEDYA KULLANIMI: ARÇELİK VE BOSCH MARKALARININ KURUMSAL FACEBOOK VE TWİTTER HESAPLARININ KULLANIMI ÜZERİNE ÇALIŞMA
Cilt 9, Sayı 2 (2016): Selçuk İletişim
10.18094/si.66046
İsmail KOCABAŞ
PDF Kaynak göster
 
10318 950
FACEBOOK'TA BENLİK SUNUMU VE TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ
Cilt 9, Sayı 1 (2015): SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ
10.18094/si.90317
Fatma UÇAR
PDF Kaynak göster
 
9486 795
LİDERLER VE TAKİPÇİLERİ: SİYASİ PARTİ LİDERLERİNİN TWİTTER PERFORMANSLARI VE TAKİP İLİŞKİSİ
Cilt 9, Sayı 1 (2015): SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ
10.18094/si.38165
Savaş KESKİN, Mehmet Ferhat SÖNMEZ
PDF Kaynak göster
 
9361 1171
BİR SOSYALLEŞME ARACI OLARAK YENİ MEDYA
Cilt 9, Sayı 1 (2015): SELÇUK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ AKADEMİK DERGİSİ
10.18094/si.48539
Alper ALTUNAY
PDF Kaynak göster
 
1269 443
KRİZ İLETİŞİMİ VE SOSYAL MEDYA: EMİSYON KRİZİNDE VOLKSWAGEN’İN FACEBOOK KULLANIMI
Cilt 9, Sayı 3 (2016): SELÇUK İLETİŞİM
10.18094/si.51665
Muharrem Çetin, Yunus Emre Toprak
PDF Kaynak göster
 
1058 378
TELEVİZYON DİZİLERİYLE EŞ ZAMANLI OLARAK TWİTTER KULLANIMI: İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Cilt 9, Sayı 2 (2016): Selçuk İletişim
10.18094/si.86985
Mete KAZAZ, Yasemin ÖZKENT
PDF Kaynak göster
 
Toplam 14 ögeden 1 - 14 arası

Arama ipuçları:

  • Arama terimlerinde küçük-büyük harf farkı gözetilmez
  • Sık kullanılan kelimeler göz ardı edilmiştir
  • Arama sonucunda default olarak sorgudaki tüm terimleri içeren makaleler listelenir (aralarında VE olduğu varsayılır)
  • İki terimden birini veya diğerini içeren makaleleri bulmak isterseniz kelimeleri VEYA ile birleştirin (örn: eğitim VEYA araştırma)
  • Daha kompleks sorgular oluşturmak için parantez kullanın; örn: arşiv ((idare VEYA yönetim) siyasi DEĞİL)
  • İstediğiniz biçimde dizili sözcüklerden oluşan tam ibareyi sorgulamak için ibareyi tırnak işareti içine alın; örn: "erişime açık yayın"
  • Bir kelimeyi tarama dışında tutmak için önüne - işareti veya DEĞİL koyun; örn: çevrim içi -politika
  • Bir kelimenin ek almış veya çoğul halini ya da aynı şekilde başlayıp değişik karakterlerle biten sözcüklerin tümünü taramak için * kullanın; örn: bio*taraması, içinde bio, bionic, biology, biological, biotechnology vb. terimler geçen tüm belgelerin bulunmasını sağlar



İndekslendiği Kaynaklar: